Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Κυπριακός συνδικαλισμός

– Γλαύκο, αντροπή σιόρ! Πιάννετε τόσα! Πρέπει να σας κόψουμε τες προσαυξήσεις! Ήντα κυβέρνηση του λαού είμαστε σιόρ;

– Δημήτρη, έχει τόσα χρόνια να πιάμεν προσαυξήσεις! Εν να με βάλουν στη μούττην του σιηπέττου οι δικοί μου, αν τους την στήσουμε τζιαί φέτος!

– Ρε κουμπάρε, μα εν θωρείς ότι επαραλάβαν μας οι δημοσιογράφοι; Αν δεν κάμουμε κάτι, εν να ξυπνήσουμε μια μέρα τζιαί εν να δούμε τζι εμείς την φωτογραφίαν μας δίπλα που κανέναν «ο πρίγκηψ του... λαού»!

– Ναι, αλλά μετά τες προσαυξήσεις εν να πιάτε την ΑΤΑ, τες συντάξεις, τα εφάπαξ... τζιαί εν θα σταματάτε Δημήτρη μου!

– Μα, αν δεν κάμουμε κάτι με τους δημόσιους υπαλλήλους, εν να πιάμεν πάτο στες βουλευτικές!

– Μα οι δικοί μου εν τζιαί να δεχτούν να τους ξανακόψετε τες προσαυξήσεις!

– Ε, έχω μιαν ιδέαν καλό. Να τους φοητσιάσουμε με τες συντάξεις τζιαί την ΑΤΑ, για να καταφέρουμε να περάσουμε τες προσαυξήσεις!

– Ωραία ιδέα! Θα βγείτε εσείς Δημήτρη μου να πείτε ότι έχετε προτάσεις νόμου για τες προσαυξήσεις τζιαί τες συντάξεις τζιαί την ΑΤΑ. Τζιαί εγώ εν ν’ αντιδράσω πολλά τζιαί εν να καλέσω τους δικούς μου σε απεργία.

– Μα, έχει τόσα χρόνια να κάμετε απεργία Γλαύκο μου! Εν να κάμετε τωρά, να μας αφήκετε στην ιστορία; «Η κυβέρνηση του λαού έφκαλεν το λαό στους δρόμους;»

– Όι ρε κουμπάρε! Μόλις ανακοινώσω την απεργία, εσείς εν να με καλέσετε σε διάλογο. Τζιαί εγώ θα έρτω και θα σας... πείσω να μεν πειράξετε την ΑΤΑ και τες συντάξεις, μόνον τες προσαυξήσεις!

– Προς το παρόν!

– Ε, καλά, προς το παρόν.

– Τζιαί έτσι εν να είμαστεν ούλλοι ευχαριστημένοι: εμείς εν να κόψουμε τζείνα που θέλουμε, εσύ εν να έχεις... αγωνιστεί και εν να έχεις γλυτώσει την ΑΤΑ και τες συντάξεις...

– Τα μέλη μου εν να ΄ν΄ ικανοποιημένα ότι επάλεψα για τα δίκαιά τους τζιαί εν να με ξαναψηφίσουν...

– Ττόκα;

– Ττόκα κουμπάρε Δημήτρη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: